Weboldal címsora: A vitamin tanulmányok bukása, Zöld medicina
URL cím: http://www.drtihanyi.hu/a-vitamin-tanulmanyok-bukasa-new86/
Leírás: A The Journal of American Medical Association című lapban publikált tanulmányok arra a megállapításra jutottak, hogy a nagy mennyiségű vitaminszedésnek nincs tumor ellenes vagy daganat megelőző szerepe.
További linkek: Nincs
Hozzáadva: 2009-08-12 15:37:30
Pagerank: 0
A weboldal ebben a kategóriában található:
- Vitamin
[Törött link?]